#1 Skrevet Mai 28, 2013 Er det noen som har prøvd å bygge om fra 1din til 2 din og flytte klimaenheten nederst? Ser ut som det må skjæres ut en del av ramma inne i dashbordet. Drastisk jobb dette hvis det ikke går, da må jeg bytte hele dashbordet Fint hvis noen har prøvd dette før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2013 har ei ramme for 2din, sort. om du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2013 null stress. må kutte litt med en dremmel ja. mener det skal ligge en guide som han arve laget! prøv og søk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2013 Se HER så finner du npk det du trenger ( og litt til.... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2013 Jeg gjorde dette med min også for noen år siden.. Som du sier så er det nervepirrende å kutte i dashen, men om du er forsiktig går det helt fint:) Jeg brukte kun håndverktøy (manomatic), skjærfil og fil.. Gjør seg veldig den oppgraderingen der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2013 gjorde dette ifjor på min er ikke noe stress, bare kappe å prøve, ser jo i den linken oppe her hvor mye du må ta, denne er litt mer detaljert http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=24&t=10074 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2013 Takker for svar! Hans, jeg har ramme for 2-din men jeg mangler ramma og braketten inne i dashbordet, det har de sikkert på møller. Blir nok 2-din av dette Har lest at jeg kanskje må bytte ventilasjonsrøret bak der, må vel bare prøve.. Har akkurat byttet dashbord, får ikke håpe jeg må ha det må ut igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2013 Fikk kjøpt plastramma for 2-din og stålbraketten som må byttes for å feste den for kr 250,- på møller :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2013 Hyggelig med trivelige priser:). For søkbarhetens skyld (og fordi jeg også har interesse av det;)) hadde det vært nyttig om du posta delenumerne på ting du har kjøpt i tråden, før du endrer status til "løst": ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 20, 2013 Da var jobben gjort, litt mer skjæring og finpussing enn planlagt men det ble bra! Brukte bare et baufilblad til jobben:) Delenummer på plastramma: 3B0.858.757 festebøyla i topp som måtte skiftes ut: 3B1.857.056.A I tillegg må frontdekslet og dekslet rundt klima byttes til ønskelig farge/sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...