#1 Skrevet Mai 28, 2013 Da har jeg vært uheldig og blitt rygget på av naboen. Er det noen her som har noe prisoverslag/prisestimat på hvor mye det vil koste å gjøre en liten oppretting av to små bulker og lakkering av venstre forskjerm på bilen? Ønsker litt overslag over hva det vil koste å ta det på kvelden, men også verksted. Noen som har erfaringer på området? Vil legge til at jeg bor i Oslo. Jeg har kun fått tatt et bilde som ikke er veldig bra, men viser litt av skaden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2013 Nå synser jeg bare ettersom bildet viste ikke bulken så godt men ca 1300 for opprettingen og 3000 ca for lakk av forskjermen. Altså ca 4500 kroner totalt.. Dette er på et verksted. utenom arbeidstid så er ca 300/350 en god timespris for en biloppretter og blir vel rundt 1,5-2 timer med oppretting der(med demontering/montering av locari etc), og en lakkerer hadde vel tatt rundt 2000,- men det beste er vel å dra innom et verksted å høre. Er syke variasjoner i pris på markedet nå Skulle du trenge litt hjelp med opprettingen kan jeg godt hjelpe til. Jeg er utdannet biloppretter, bor i nittedal i akershus. Lakkeringen må du få ordnet selv desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2013 Takk Aron! Jeg fikk ett raskt prisoverslag fra Ingus på Ryen i dagpå 7500kr hvis skjermen leveres inn løs. Det er en svært liten skade og ikke veldig sjenerende i garasjemørket hvertfall, men skal komme til enighet med naboen som kjørte på den som en slags tort og svie løsning. Er ikke veldig interessert i å gjøre for mye med tanke på fargeforskjeller osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2013 Skal vel gå fint for lakkereren å flekke den ut. Men skulle du ønske at jeg skal rette den er det bare å si ifra, så slipper du å betale flere tusen til en biloppretter et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...