1990 Golf Country (Kansje norges sjeldneste VW?) selges.

Anbefalte innlegg

Bilen skal selges da jeg har kjøpt ny bruksbil og fortsatt har det andre evighets prosjektet mitt.

 

Bilen har litt rust rundtforbi, men ikke noe graverende. Det jeg har funnet som trengs å sveises skal være rimlig enkelt å ordne, bare ene jekkfeste fremme som trengs å sveises. Motoren har blitt justert og en del sensorer byttet. FORDELEN ER AT BILEN ER HELT ORIGINAL FORUTEN UORIGINALE DEKK, FELGER OG STEREO.

 

Vil egentlig ha bilen som langtids prosjekt, men merker jeg har nok med en prosjekt bil. SÅ er det noen som har lyst på et kose prosjekt, så er dette muligheten av den sjeldne.

 

Bilder kan du se i tråden min http://forum.vacn.no/showthread.php?250215-VW-Country-DD

 

Har nesten helt nye piggdekk til den av godt merke.

 

Bilder av rust og slikt finner du på linken under, bare å bla seg gjennom bildene.

http://www.flickr.com/photos/84433467@N04/9403754750/

 

Nylig skiftet regreim, drivreim, vannpumpe, radiator, overhalt bremser, byttet foring på mellomaksling. Er en eksos lekasje som bør ordnes og den lekker litt olje.

 

18 500,- kan den gå for ferdig prutet siden det går opp i opp mot årsavgift. Eventuelt byttes i bruksbil som ikke trenger skruing i nærmeste fremtid.

 

 

 

SOLGT =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, ny pris...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, ny pris og oppdatert info =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen flere bilder av bilen og gjerne av rustskadene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du noen flere bilder av bilen og gjerne av rustskadene?

 

Ikke foreløpig, men kan knipse noen i morgen muligens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo flere bilder jo lettere og selge;) Jeg gidder ikke dra se på en bil jeg ikke har sett en del bilder av først så jeg ikke tar en bomtur;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo flere bilder jo lettere og selge;) Jeg gidder ikke dra se på en bil jeg ikke har sett en del bilder av først så jeg ikke tar en bomtur;)

 

Null stress, skal selvfølgelig ordne det. Du skal nok få vite alt før en eventuell tur blir aktuellt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står fortsatt og samler støv, fare for at jeg bruker bilen som vinterbil siden jeg har helt nye piggdekk til den =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bort nå, dritt lei bilen og har totalt 3 biler å skru på og alle skal på EU nå. Og er kun 1 av de 3 jeg har tenkt å beholde. Høystbydende over 12 500,- og årsavgiften er ikke inkludert. Kommer ikke til å fornye VACN medlemskapet trolig, siden jeg vil ha bort alt VW som jeg eier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.