Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode råd om montering av dette...skjønner ingen verdens ting av bruksanvisingen hvertfall...skjønner man skal lime men kanskje noen med noe erfaring her?

Slenger ut et bilde av den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen gode råd om montering av dette...skjønner ingen verdens ting av bruksanvisingen hvertfall...skjønner man skal lime men kanskje noen med noe erfaring her?

Slenger ut et bilde av den

Klar for 17. mai ser jeg... :D

Fulgte det med noe lim til den da?? Det er bare å ha på lim på den og bruke f.eks sølvtape (sterk) og tape den fast til den tørker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for 17. mai ser jeg... :D

Fulgte det med noe lim til den da?? Det er bare å ha på lim på den og bruke f.eks sølvtape (sterk) og tape den fast til den tørker..

Ikke jeg menn guttungen hvertfall hehehe...jaja det fulgte medsikaflex...så det er ikke mer enn det som skal til altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg menn guttungen hvertfall hehehe...jaja det fulgte medsikaflex...så det er ikke mer enn det som skal til altså?

Gjør godt rent kanten på vinduspakningen der spoileren vil ligge med noe egnet, f.eks silikonfjerner e.l. Puss begge kantene og øvre del av spioleren, og vask denne og´

Legg på sikaflex på bilen, og teip spoileren i spenn alle veier med f.eks sølvtape.

Har ghort det på min. Sitter som en kule.

Har hørt om en som fikk lakkfolkene til å montere den, med det resultat at den blåste av etter kort tid. Sikkert ikke gjort rent før liming, så dette er viktig......

Lykke til :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør godt rent kanten på vinduspakningen der spoileren vil ligge med noe egnet, f.eks silikonfjerner e.l. Puss begge kantene og øvre del av spioleren, og vask denne og´

Legg på sikaflex på bilen, og teip spoileren i spenn alle veier med f.eks sølvtape.

Har hørt om en som fikk lakkfolkene til å montere den, med det resultat at den blåste av etter kort tid. Sikkert ikke gjort rent før liming, så dette er viktig......

Takk skal du ha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men man drar bare på sikaflexen på begge sider pluss øverst på spoileren og spenner det fast

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men man drar bare på sikaflexen på begge sider pluss øverst på spoileren og spenner det fast

Trenger bare legge på bilen. Ikke legg alt for mye heller. Det blir bare grisete.

Før det tørker, drar du av overskytende med en fille. Deretter fukter du fingeren din, og drar den langs kanten. Da blir overgangen veldig pen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger bare legge på bilen. Ikke legg alt for mye heller. Det blir bare grisete.

Før det tørker, drar du av overskytende med en fille. Deretter fukter du fingeren din, og drar den langs kanten. Da blir overgangen veldig pen.

men man limer bare på disse tre stedene eller???

Man legger ikke på noe sika på selve ruta eller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan vell legge sikaflex rundt hele kanten på bakrutesenkeren, og bare gjøre slik som sagt tidliggere her; og fukte fingeren din, og drar den langs kanten rundt hele dekselet.

Skal montere dette selv, så har ikke gjort eller prøvd meg på dette enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert en akkurat slik på min gamle audi 90.Jeg la sort sikaflex oppå lista hele veien rundt.så presset jeg bare på capsen,ble kjempe bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men man limer bare på disse tre stedene eller???

Man legger ikke på noe sika på selve ruta eller

Helt riktig. Ikke på ruta. Noen mener at det kan bli knirk hvis du ikke limer mot ruta, men det stemmer ikke på min iallefall........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig. Ikke på ruta. Noen mener at det kan bli knirk hvis du ikke limer mot ruta, men det stemmer ikke på min iallefall........

Takk skal dere ha...får kaste den på til helga da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal dere ha...får kaste den på til helga da

Dumt spørsmål sikkert, men du skal vel lakkere den før du setter den på???

Såg veldig ulakkert ut på bildet.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt spørsmål sikkert, men du skal vel lakkere den før du setter den på???

Såg veldig ulakkert ut på bildet.......

hehehehe ja ja selvfølgelig...den er ulakkert ja på bilde...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.