#1 Skrevet Mai 29, 2013 (endret) Selger et splitter nytt ratt da jeg klarte å bestille feil type. Passer til følgende biler: ● Audi A3 8L 8P: 00-05 ● Audi A4 8E B5 B6: 01-05 ● Audi A6 C5: 98-02 ● Audi A8: 99-02 ● Audi TT: 01-06 Pris: 1800,-/BUD (Møller skulle ha ca. 3500,-) UTEN AIRBAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2013 Fortsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2013 passer det allroad -01 der jeg har original 3eika ratt. passer airbagen over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2013 (endret) Det er jeg ikke sikker på, beklager. Allroad er vel A6 så da skal det nok passe hvis den er basert på C5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2013 Tror det rattet der krever en nyere airbag enn jeg har på sportsrattet mitt ihvertfall (98 A6). Kantene på høyre og venstre eike der airbagen skal sitte, er mer skrå/buet på rattet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2013 Må gjerne komme innom for å prøve rattet. Jeg har verktøy til å ta det av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2013 Ligger fortsatt å venter på ny eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2013 Ligger fortsatt å venter på ny eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...