"ABC" for bytte av fjærbeinlager på S2/B4

Anbefalte innlegg

Trenger en enkel beskrivelse av hvordan bytte fjærbeinlageret på fjærbeinet til en S2? Man trenger vel nye lager og fjærklemmer. Noe mer? Hvordan få løs de gamle?

Audidelesalg 107.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du begynner med å demontere fjærbeina fra bilen, klemme fjæra med fjærklemmer for å avbelaste lageret, og så skrur du av spesialmutteren som sitter på gjengene og som holder lageret på plass. For å skru på denne spesialmutteren så er et spesialverktøy som f.eks. kan kjøpes på Biltema greit å ha, du kan også ganske enkelt lage det ved å slipe ned en 1/2" pipe i riktig størrelse.

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=79597

20-345_h.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

, og så skrur du av spesialmutteren som sitter på gjengene og som holder lageret på plass. For å skru på denne spesialmutteren så er et spesialverktøy

Det var dette jeg var på jakt etter. Da vet jeg det. Så slipper jeg å stå å banne og klø meg i hode på fredags ettermiddag rett før avreise til helgens begivenheter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.