Audi S3 8L, 2000 mod vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Vurderes å selge min sølvgrå Audi S3, 2000 modell

 

Salg er pga jeg endelig har fått kjøpt meg RS4 B5.

 

 

Det er noen mangler, men velger å legge den ut, sjekke interessen av kjøp, før utbedrelser.

 

Feil/mangler:

 

AC fungerer ikke, usikker på grunn

 

Lakken bak på lista, rett over "bagasjeklinka" har begynt å løsne/flakke/bli stygg

 

Kommer ikke spylervæske på frontrute, man hører ikke at pumpa går. (Lyktespylerne har jeg koblet av, siden det lakk en plass. Og det hjalp)

Spyler heller ikke bak.

 

Bakruteviskern begynte å gå av seg selv, helt som den selv ville. Tok ut sikringen til den.

 

Chippet hos Chipmycar.no, på Nesbyen, har hatt litt fusk etter det, noe jeg tror er luft/vakuum lekkasje. Satte nettopp på J-revisjon av N75-ventilen, og det hjalp veldig på draget, men fortsatt fusk. Mest i 4-5-6 gir.

 

Litt ripete på pianolakklista, dør passasjerside.

 

Og noen døde pixler i display

 

Og over til det som er bra med bilen

 

Det er satt på H&R Twintube coilovere, rustfritt. TÜV papirer følger med, har ikke skrevet det inn.

 

Milltek rustfritt eksosanlegg, med sportscat, fra orginal downpipe.

 

Orginale, nye facelift lykter montert for ca ett par mnd siden.

 

Byttet til Powerflex foring motorfeste under.

 

Ellers er bilen veldig fin og se på, ser veldig bra ut!

 

Har 19" sommerhjul, og orginale S3 17" vinterhjul. Nye denne vinteren som var.

 

Skal putte på to nye sommer dekk bak, for de er ganske så slitt.

 

Regreim, og bremsevæske blei tatt på 117.000km , av en Møller mekaniker, utenom arbeidstid, så derfor ikke skrevet i servicehefte. (Skjønner at det kan være bare noe jeg sier, men tar det med)

 

Bilen er i dag kjørt såvidt 133.000km

 

 

Legger ved bilder. På det ene, ser man på frontfangeren at tynneren jeg brukte med PlastiDip, enten ikke var blanda nok i hele miksturen, at det blei veldig mye tynner i akkurat den ladninga jeg spraya på der, eller at lakken var veldig tynn der. Men det har hvertfall reagert, og blitt skrukkete. Har idag litt PlastiDip i grill, og PlastiDip på sommerfelger.

 

 

Prisantydning: 129.500,-

2013-03-15 13.20.28.jpg

2013-04-20 12.59.50.jpg

2013-04-20 12.14.35.jpg

2013-04-22 14.57.29.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2013-04-25 16.00.15.jpg

 

- - - Updated - - -

 

Bud ønskes, det glemte jeg jo å si :)

 

Mvh

2013-04-25 15.59.02.jpg

2013-04-25 15.59.22.jpg

2013-04-25 15.59.59.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Ikke meningen å trashe tråden din men tror du har priset litt høyt.

De fleste bilene som ligger ute nå er i fin stand og til rimeligere pris enn dette.

 

Har selv en S3 med mindre mangler, men fler km som jeg vurderer å selge. Har funnet ut at jeg nok ikke kan ta mer enn 100 000 eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror trygt dere kan prise de opp mot Jan-Sølve sin pris. Legger du den til 135, så finner du kanskje en kjøper som gir det, eller i verste fall pruter ned 10 000 eller mer. Legger du den til 100 så forstår folk at du MÅ få den bort, noe som vil føre til skambud og du ender opp med å få 80-90 for en bil du kunne fått 120+ for. Kjøpte selv en S3 '00 med 170 på klokka til 140 i fjor høst, kompis kjøpte en med litt kortere km men motorbytte til samme prisen rett før jul. Så tror nok ikke 135 er en upris. Var litt småplukk på både min og kameraten min sin.

 

Kan med fordel utbedre det du kan på bilen din før salg. Min erfaring er hvertfall at småting som kan ordnes for noen tusenlapper fort kan spare deg å få dratt ned prisen med "ti-tusenlapper" under pruting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke trodd dette ville være en upris, før noen feil blir fiksa, men det får man jo bare se:)

 

Den står her enda, så jeg kjører en liten bump:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endret prisen littegranne :)

 

Det er også lov å komme med bud, men det bør ikke være mye mindre enn det som er satt nå.

 

Ække dette en allright pris for noen som har litt peiling, og er flink til å fikse litt a? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.