#1 Skrevet Juni 1, 2013 Hei hei, kommer med litt rapport fra våler allerede nå. Bilene begynte sakte men sikkert å rulle inn i 8 draget. Vi har rigga vogna, bare ta turen innom og snakk litt tull Ledern er helt fjern som vanlig Oversikt rundt 10:30 Classic delen er tynn enda, men det kommer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2013 (endret) Ligger noen bilder her: http://bolleracing.com/2013/06/02/vacn-hovedtreff-valerbanen-2013/ Et lite utvalg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2013 Ligger noen bilder her: http://bolleracing.com/2013/06/02/vacn-hovedtreff-valerbanen-2013/ Funker ikke hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2013 (endret) Lite aktivitet her foreløpig så då kan eg leggje ut mine amatør-bileter av nokre favorittar: Fantastisk flott Coupe Quattro (og GTI): Og Ur-Quattro: S2 som fall i smak: Raud bil er fint: Denne har dekk som passa på felgane òg;) Cab: Flott Golf som fekk fortjent premie: RS5: Litt tøff Passat: Fin A3: Strøken frøken A4: Poloar: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2013 Funker ikke hos meg Servern min bestemte seg for å gå ned, genialt tidspunkt. Ser på det nå.. Edit, ser ut til å fungere nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2013 Nokre (uklare) frå bana: Silvern i aksjon: Porsche: Polo på bane er moro! (Viss nokon mot formodning har bileter av ein Polo Cross som sinka trafikken er det berre å leggje dei ut). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2013 Tok ikke så mange bilder, men her er noen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2013 Får slenge på med noen jeg har også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2013 Her kommer noen bilder fra lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2013 Servern min bestemte seg for å gå ned, genialt tidspunkt. Ser på det nå.. Edit, ser ut til å fungere nå. Ser ut til at siden er nede igjen, men det er nok ikke grunnet server. For jeg kommer inn på andre sider som er på samme server. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2013 Hei: vinke : Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2013 Hei: vinke : Mere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 3, 2013 Hei: vinke : Mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 3, 2013 Hei: vinke : og disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 3, 2013 Jeg sier det bare for å ha sagt det men jeg går ut ifra de som legger ut bilder og video ikke har noe imot at andre lagrer disse for personlig bruk, mot at vannmerker/fotokreditt forblir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2013 (endret) Siste fra meg her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2013 Forsiktig kjøring på våt bane... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2013 Ikke bruk "youtube" taggen lenger, klikk heller "sett inn video" - no er det bare en hvit boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 3, 2013 Ble litt lang men der er hvertfall helgen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 3, 2013 Her er en av siste og beste rundene mine i går. Litt ustabilt kamera feste men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 3, 2013 noen fra meg, ikke akkurat så bra bilder men . Om noen har banebilder av vinrød coupe med sort panser / tak så er det stas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 3, 2013 Viss noen har bilder av en svart golf 4 med led grøftelys, så hadde det vore gøy å sett fra banekjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 3, 2013 Og om noen har bilder av en sort golf 1 fra banekjøringa på lørdagen hadde det vert kjekt å sett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...