#26 Skrevet Juni 4, 2013 Hadde noen flere bilder på kameraet ser jeg. Gutta tar tia på VACCS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 4, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2013 Takker! Noen flere som har bilder av denne? gjerne med svartrøyk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2013 Noen med bilder av en mørk audi a4 med nr 8 på da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2013 Jeg har noen bilder av noen av golf'en som er etterlyst her og av deg Even! Skal få lagt de ut her etter hvert når jeg får de inn på pc'en Vist noen har bilder av en rød b7 med amg felger, så er det bare å legge ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 4, 2013 Og om noen har bilder av en sort golf 1 fra banekjøringa på lørdagen hadde det vert kjekt å sett;) Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 4, 2013 her er noen bilder fra Simen grasto: https://www.dropbox.com/sh/wmvz5w771v7nilj/-zOD_VscOP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 4, 2013 her er i allefall noe av det som lå igjen på kamera mitt etter helgen : ) https://www.dropbox.com/sh/ue9dj3uwrft7axr/G9ba7f-87G#/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 4, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 4, 2013 Den golfen som er hakket bredere en den der;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 4, 2013 Hei: vinke : Noen flere; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 4, 2013 Hei: vinke : Flere; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 5, 2013 Et lite klipp fra søndag ettermiddag. Per Andre Støle og Helge Gjerseth passerer depotet. Filmet med Galaxy S2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 5, 2013 Noen bilder som jeg tok på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 5, 2013 noen som har bilder av en vinrød mk2 jetta på bane ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 5, 2013 Mulig det bare er meg, men er det færre som har tatt bilder osv i år? Skulle gjerne sett noe film og bilder av Kusma Quattroen, men får vel være litt tålmodig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 5, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 5, 2013 Her kommer noen bilder. Ikke all verden til kvalitet men. Orket ikke og redigere på noen selv om de skulle vært justert litt. Har flere bilder også av varierende kvalitet. Trykk her for flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 5, 2013 (endret) Ikke noe å si på satsingen hvertfall måtte flire av det ville blikket etter du var ute å kjente på gresset litt he he Edit: var ca 7:30 ut i denne videoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 5, 2013 Har dårlig synk ringer fra 3 til 2 gir. Få fikk den ikke i gir inn i svingen og sklei av i fri:) Det blikket var at eksosen røyk. Og de fleste hørte jo hvordan det hørtes ut etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 5, 2013 Trykk her for flere bilder. Woho. Enderlig ett av min også Bilen er så styg vøt at folk ikke gidder å ta bilder av den hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 5, 2013 Woho. Enderlig ett av min også Bilen er så styg vøt at folk ikke gidder å ta bilder av den hehe Var faktisk ett bilde av Jetta Hybriden "min" der også! Kult å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 6, 2013 noen som har bilder av en vinrød mk2 jetta på bane ? Ikke så veldig bra, men ble ett lite bilde ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 6, 2013 Det er ikke ofte jeg spør etter bilder her, da jeg som regel står og tar de selv, men var det noen som fikk foreviga min 4G A6 da jeg var ute noen runder på søndagsformiddagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 6, 2013 Det er ikke ofte jeg spør etter bilder her, da jeg som regel står og tar de selv, men var det noen som fikk foreviga min 4G A6 da jeg var ute noen runder på søndagsformiddagen? OT så det holder, men var det deg jeg stod å snakka litt med da Ole skifta hjul på bilen på søndag ? (jeg stod ved grå allroad med vinrød coupe på henger) I så fall; hyggelig å hilse på mesterfotografen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...