Anbefalte innlegg

Har ein motor på pall ståande att etter ein delebil eg høgde for eit tid tilbake, motor tikka litt på ventiler ved tomgang og varm motor men gjekk fint og ingen ulyder, perfekt utgangspungt for ein som vil trimme eller berre er ute etter ein byttemotor. AEB har for dei som ikkje veit "highflow" topp og er eit flott utgangspungt for trim. AEB motor takler opp mot 300 HK på original innmat, men over 300 anbefales smidd stempel etc etc.

Kan levere motor på døra frå sogn og fjordane til Bergen by. Prisantydning 6000/bud. Mangler turbo, ellers komplett. Har fwd kasse liggande som kan følge med for ein sum av 1000, selges utenom for 2000.

 

Km Stand på begge er 247 523. Girkasse er tight og fin.

 

Har og ledningsnett med hjerne fra 98mod som kan følge med, denne skal vere chip i. Gjekk godt da vi henta bilen i ålesund ein gong i tida.

 

hjerne.jpg

ledningsnett.jpg

motor.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten.. men leste nå at det er til en 98 mod :) må være tidligere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interisert, bur på andre sida av lavik oppedal sambandet, muligens for ein skikk ein dag? :) berre pm meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den no :) Kan forresten nevne det at meininga med ledningsnettet var å kovertere min 95mod til nyare nett pga at då var det mulig å mappe eit custom map til bilen, det gjekk vist ikkje med eldre ledningsnett/ecu pga begrensninger i elektronikk. Alt skal passe "plug" on, men gjekk etter kvert over på ms2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.