#1 Skrevet Juni 1, 2013 Hmm... montert flere forskjellige stag, men ingen det vil virke 100% med? får den ikke i 1 gir med et stag. med et annet får jeg første gir, men da er plutselig revers der 1 gir skal være, og 1 der 3 gir skal . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2013 Må justere på splines nede fremme og muligens litt på montasjeplaten til girstanga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2013 Om du har fått blanda inn noen stag/overføringer fra bil med firetrinnskasse eller G2 kan det fort bli krøll. Jeg har god erfaring med å lage meg en justerbar utgave av det svakt S-formede staget, som styrer sideveisbevegelsen. Bort med de originale plastleddene og erstatt disse med M8-uniballs. Det er ofte bare ei runde eller to i ene eller andre enden som utgjør begrensinga på om du får inn 5. uten makt, samtidig som du bare har R innenfor reverssperra - vel og merke etter at du har gjort det Hans beskriver ovenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2013 (endret) Prøvd å justere litt nå, men umulig. Noen tips. Sette selve girkassa i første gir og så justere slik at stagene passer på kulene? Hvor er da evt første gir på kassa? Fant denne: http://forum.vacn.no/showthread.php?176230-Montering-av-short-shift-kit-inkl-shift-weight-p%E5-Golf-mk1-GTI/page2&highlight=justere+gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2013 Med denne linken over går justering som en lek iforhold til å prøve i blinde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...