golf 1 hvilke lengder på stag til girvalg?

Anbefalte innlegg

Hmm... montert flere forskjellige stag, men ingen det vil virke 100% med? får den ikke i 1 gir med et stag. med et annet får jeg første gir, men da er plutselig revers der 1 gir skal være, og 1 der 3 gir skal .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må justere på splines nede fremme og muligens litt på montasjeplaten til girstanga

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har fått blanda inn noen stag/overføringer fra bil med firetrinnskasse eller G2 kan det fort bli krøll. Jeg har god erfaring med å lage meg en justerbar utgave av det svakt S-formede staget, som styrer sideveisbevegelsen. Bort med de originale plastleddene og erstatt disse med M8-uniballs. Det er ofte bare ei runde eller to i ene eller andre enden som utgjør begrensinga på om du får inn 5. uten makt, samtidig som du bare har R innenfor reverssperra - vel og merke etter at du har gjort det Hans beskriver ovenfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med denne linken over går justering som en lek iforhold til å prøve i blinde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.