#1 Skrevet Juni 1, 2013 noen som vet navnet på denne fargen eller fargekoden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2013 Det her så veldig foliert du synes jeg. KAN selvfølgelig være lakk også, men jeg tror på folie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2013 Det er fullt mulig. Skal lakkere opp bilen og så da dette bilde. Da var det noe med denne fargen som gjorde at jeg vil tro denne passer veldig bra på min bil. Har lest litt rundt om og noen sier at det kan være en orginal VAG farge. LY8Y ipanema brown, med matt klarlakk. hva synes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2013 KJØR PÅ!! Elsker matte biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2013 det var det som var planen synes matte biler er rått jeg å. fikk streng beskjed fra søstern min i går at hvis i lakket bilen matt skulle hun ripe den opp helt til jeg byttet til blank lakk igjen. Hun synes det ser rullemalt ut men om man gjør det riktig ser det rått ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...