Anbefalte innlegg

hallo er det mye arbeid å sette over 4*4 system fra en audi a4 b6 2003 modell til en audi a4 framtrekker 2004 modell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikkje korleis det er på b6, men på alle audier eg har vert borti må du bytte halve karosseriet, dvs fra midten og bak har dei brukt eit anna karosseri på fwd og quattro. du får montert over med å kun skifte golvplata med braketter, men får det ikkje godkjendt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På B6 er det ganske rett frem som Tord sier her, men det er/kan være forsjeller på drivstofftanker osv, alt etter om det er bensin eller diesel.

Få dette godkjent hos Statens Vegvesen kan en stortsett bare glemme.

Aka, kjøp quattro bil først som sist..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke mange brukt import biler der det ikke er skrevet inn quattro på quattro biler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans, det kan mulig stemme at det ikke står selve quattro, men det skal derimot stå på side 3 av vognkortet:

12: Aksler/dekk/felger

(L) Antall aksler: 2

Antall aksler med drift: 2

Dersom det er en quattrobil..

Slik det er oppført i mitt vognkort i allefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente at de ikke står med drift på 2 aksler. Mye rart som skjedde hos SVV I se tidligere import tider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, finnes skriveleifer der, har sett eksempler på bilen som har fått en null formye på hestekreftene og :)

Trådstarter bør ta kontakt med SVV og høre, også skrive en søknad og få den godkjent.

Visst han leter litt her inne så får han mye nyttig info, har jo vært endel biler her som har blitt ombygd på et eller annet vis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar. du skjønne eg har en quatro stående som e knust. å tenkte eg kunne bare fløtte om alle delene så slapp eg å betale 40 tusn mere for biln

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forklar saken for SSV og legg gjerne med skiltnr på den knuste og søk om å få bygge om bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.