Anbefalte innlegg

Kjøpte for en stund siden et turbokit til min 20v I5 motor, som skulle være komplett RS2 oppsett. Det viste seg å være feil, da jeg fant ut at det var en KKK K26/27R turbo. Jeg kjøpte dette av Lars Erik Berg, som kjøpte det av Sindre Haukaas, som igjen kjøpte det av Harald Håkenstad som hadde dette montert i sin rød/hvit Audi B4 som ble bygd når han jobba hos Audi-Sentrum. Jeg har jobbet litt med å spore opp deler, og hvilken type turbo det er. Harald har bekreftet at det er en K26/27R!:) Den skal ha vært kjørt 2-3 runder på isbane etter overhaling hos KRB, men dette kan jeg ikke garantere, men er ingen slakke og kjennes tight å fin ut. Ikke vært brukt siden Harald brukte dette for en del år siden! I følge chipene har denne klart 390hk i den B4'n, men maxer nok på 430-450hk etter hva jeg har blitt fortalt. Denne selges kun til fordel for en annen turbo som passer mitt oppsett litt bedre.

Blir den andre turboen solgt, så trekkes denne for salg! Så her gjelds det å være raskt ute..

Kun turbo som selges!

Pris: 4000,-

ImageUploadedByTapatalk1370175454.653567.jpg

ImageUploadedByTapatalk1370175478.015253.jpg

ImageUploadedByTapatalk1370175511.848883.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KKB eksosflens, 2.75" innløp og 8'er hus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da den andre turboen ble solgt, trekkes denne for salg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne åpnes igjen, grunnet kjøp av ny turbo. Selges KUN sammen med oil/water line kit fra 034 motorsport. Kan selges separat, men må da ha kjøper på begge deler!

Samlet pris: 5500,-

Turbo: 4000,-

Oil/water line kit: 1500,-

ECU RS2 ABY med chiper tilpasset turbo: selges for 2500,-. (Uten 3bars mapsensor)

Kjøper man hele pakka går den for 7500,- inkl frakt.

Link til ECU: http://forum.vacn.no/showthread.php?257415-RS2-ECU-med-390hk-chiper-selges

Oil/water kit: http://www.034motorsport.com/engine-components-audi-i5-20vt-full-oil-water-line-kit-audi-i5-20v-p-46.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det oil/water line kittet laga for org manifoil eller r drt mye å gå på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det oil/water line kittet laga for org manifoil eller r drt mye å gå på?
Dessverre ingen informasjon om det fra 034 motorsport, men slangene er ganske lange så tror nok det skal gå greit å bruke på grenrør også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk alternativene av Jeremy på 034, den Lange typen ref: bildet dem har av oil/waterline eller kort versjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er det største kitet fra 034ms. Ergo, det lengste..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner ut at du vil selge det så kjøper jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun oil/water line kit? Kan godt selge det, men da trenger jeg kjøper på turbo også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp veit det:) derfor jeg sa det på den måten:-)

Jeg har org flenser på turbo så den du har passer vel ikke der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva som ikke passer hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke navn på alle flenser.. men har samma flenser som aan har org både på dp og manifoil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboen har orginal flens ja. Både på manifold og u åt til eksos..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få dette til å virke optimalt så må det på rs2 dyser og ny mapsensor itillegg til alt du selger? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få dette til å virke optimalt så må det på rs2 dyser og ny mapsensor itillegg til alt du selger? :)
For å klarere opp i hva som følger med, og hva en trenger for å ta i bruk dette.

Følger med: Turbo, komplett ECU med chiper men uten mapsensor, olje og vann kit tur/retur = 7500,- inkl frakt.

Mangler for komplett oppsett: RS2 manifold / grenrør, RS2 dyser og en 2.5bars eller 3 bars mapsensor.

Vet en som selger RS2 dyser, hvis kjøper ønsker å kjøpe det!

Jeg reiser offshore 19.Juni, så om noen vil kjøpe turboen så burde det skje før da, om den skal sendes i posten! Blir da borte til 28.Juli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.