#1 Skrevet Juni 2, 2013 (endret) Vurderer og selge Se finn.no for komplett annonse FINN.NO ANNONSE Ved spørsmål ta gjerne kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2013 Innbytte kan vurderes. boble i god stand bmw m3 E30 S4 B5 extreme 4x4/fjallasport/artic truck 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2013 Jeg kjøper den...Alt i boks med lene og lån. Ring meg når du kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2013 Jeg kjøper den...Alt i boks med lene og lån. Ring meg når du kommer hjem. Har vell sagt tidligere at den ikke selges til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2013 Dust, jeg trenger kjapp pendlerbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2013 (endret) Kjøp seg nissan LEAF du snakket så varmt om Om du seriøst er interisert i kjøp så skal jeg vurdere det om du kommer med en pris du er interisert i og gi for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2013 Kommer innom jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 20, 2013 opp en tur mulighet og skaffe seg ett flott stykke bil her delbetaling i boble er absolutt av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2013 Forstår S-markedet er utrolig treigt om dagen. Seriøse bud vurderes. ta kontakt for hyggelig bilprat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2013 Merkelig lav interesse for denne. Er prisen så gæærn? Prisen er nå 170 000,- for og se om det er noe interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2013 Opptur Absolutt ingen interesse for denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 24, 2013 Tilbudet mitt på Can-Am commander ltd står forsatt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 25, 2013 innbytte er hovedsaklig aktuelt i gammel boble NY PRIS. 160 000,- ferdig omreg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2013 Er ikke dette bil på billigsalg ? bare kostpris på alle deler er langt over denne summen. Hva pris kan jeg forvente og få for denne ? Bilen er lagt ut på nye 2 mnd på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43125022&editAd=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 11, 2013 (endret) Sender denne til topps 149 999,- inkl omreg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 26, 2013 Bud på 130 000,- er kommet inn på denne flotte bilen noe som er lattelig billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 31, 2013 Solgt til Gol ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...