Hvor mye bør en Audi Cab senkes?

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert skjønner holder jeg på å leter etter senkesett til bilen min... : smil :

Men jeg har ikke økonomi til et justerbart sett.. Men jeg må kjøpe et sett komplett med fjærer og dempere.!!

Har sett litt på H&R sett, får det til 5800,- (i Sverige). Dette senker bilen 60mm foran, og 40 bak.. Er dette for mye eller?

NOEN SOM HAR BILDER AV CABRIOLET SOM ER SENKET? (enten 40/40, eller 60/40)

TAKKER! Ps: kjører med 215/45-17

Dette er min, men vet ikke om den er senket, eller med hva! uansett, bør snart skiftes.

Vemundvik060305 027.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo veldig 40/40 ut den der, men nå er ikke jeg noen "kjenner" hva gjelder cab'ene.. Vet bare jeg har sett originale som i allefall er høyere, men kan jo være at den har seget ihop litt med årene :)

Personlig synes jeg den så bra ut, heller få på litt plastikk så den blir lavere på den måten - brukbar, men lav :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo veldig 40/40 ut den der, men nå er ikke jeg noen "kjenner" hva gjelder cab'ene.. Vet bare jeg har sett originale som i allefall er høyere, men kan jo være at den har seget ihop litt med årene :)

Personlig synes jeg den så bra ut, heller få på litt plastikk så den blir lavere på den måten - brukbar, men lav :D

caben din må være senket for org så er de mye høyere en det der,,,

men 60/40 blir hvertfall knallbra...kompis som senket sin nettopp med det og det ble knallbra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

caben din må være senket for org så er de mye høyere en det der,,,

men 60/40 blir hvertfall knallbra...kompis som senket sin nettopp med det og det ble knallbra

oki.. synes egentlig at min er senket fint, men det er modent for utskifting..

Bak sitter det på noen røde fjærer som det står audi på, men klarer ikke å lese mere, ettersom lakken har skallet av :o

Foran sitter det på sorte fjærer..! :confused:

Tror du at du kan knipse et bilde av den med 60/40 på flatmark eller? Liker ikke at dekkene forvinner i hjulhuset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har liggende et meget lite brukt jamex 60/60mm passer til cab/coupe /90

med godkjenningspapirer.. betalte i overkant av 5000 hos bema for det.. er korte dempere med. blir ditt billig, da jeg har quattro nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke at dekkene forvinner i hjulhuset :)

Gå for 60/60 kittet til Stig. En bil kan aldri senkes for mye...! :rolleye:

..og dekka skal gjerne stikke litt opp under skjermen.

low3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har liggende et meget lite brukt jamex 60/60mm passer til cab/coupe /90

med godkjenningspapirer.. betalte i overkant av 5000 hos bema for det.. er korte dempere med. blir ditt billig, da jeg har quattro nå :)

Uff,Jamex sucks! : bråk : De er EGENTLIG 60/60 senking ja,men når du får de på bilen så har du plutselig senket bilen 80/80... :rolleye: De synker sammen så sinnsykt også da gitt. : bh :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjørt med settet et halvår å bilen har stådd en vinter i garasjen.. har ikke seget noen ting siden jeg monterte det.. følger med fjærbein.. alså jamex 60/60 med korte dempere montert i fjærbein.. med godkjenningspairer. ikke verdens beste kvalitet men selges billig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk PM eller henvis en gang til en salgsannonse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ta kontakt med Powerzone,de har dette settet til cab for 5800.- Skal kjøpe et slikt selv men da til en coupe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye ja...si det..har akkurat solgt mitt H&R fordi jeg syntes det senket for lite, men det kommer jo ann på hva man er ute etter, type felger, hvor du har tenkt å bruke bilen osv osv

selv er jeg enig med thomas Sandberg...det blir nesten aldri nok ;)

her er bilder av min med H&R litt ombygd senket ca 78mm foran og 60mm bak

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22925

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av min, senket 60/40 med orginale dempere. 225/40- 18"

audi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et bilde av min, senket 60/40 med orginale dempere. 225/40- 18"

Jepp, tror nok at det blir 60/40, Eller, jeg SKAL ha det ;)

Så var det det med merker osv.. Ettersom H&R har et sett som senker 60/40 til 5750,- - Så er dette MAX pris for meg..

Mener at jeg leste om en her på forumet som kjøpte av Norsk Bildelsenter, og da er vel det KW? Mener å huske at han hadde betalt ca 4500 : eek : til en 80 B4? Mente at KW var veeeldig dyrt jeg?! : klø :

B&G, er det bra? det samme som H&R??

Ble mange spørsmål på en gang men... : smil :

Her fannt jeg bilde på audicabriolet.de av en som var senket 60/40 og med samme dekkdim som på min:

2gr.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er også senket 60/40 med H&R settet, og samme dim som min... pent?

NB H&R 6040.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin høyde på den der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo ta kontakt med Powerzone,de har dette settet til cab for 5800.- Skal kjøpe et slikt selv men da til en coupe.

Hvordan ble din å kjøre med det settet? har du lavprofildekk?

Finnes jo mye rart på markedet, men tror H&R er bra... stemmer det Jim?

EDIT: litt kjapp jeg... ser at du SKAL kjøpe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har da hørt om flere som synes at H&R er bra Tormod så jeg er ikke skeptisk til å kjøpe det :) kjører på 225/45-16 nå men skal etterhvert opp på 18".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail til vwcar consult, da på FK AKX, dette settet er nok det enkleste som de leverer, men er det bra? jeg har jo uansett ikke behov for noen justeringer.. 3990.- En fin pris, men redd for at settet blir for dårlig? :confused:

Var en fyr på forumet som sier han har bestilt KW til sin B4 på Nbs, og det ble 4200.- men NBS hadde ikke til min bil.. Litt usikker jeg, rart de ikke har til min eller? Kansje han fyren jeg snakka me ikke hadde heelt greia på det.. : klø :

link til tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=25092

men er settet OK eller, noen som har det? 5800,- for H&R blir litt i det meste laget for meg. : mad :

48_lg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, nå er jeg litt lei..!!

FK settet passet ikke min bil alikevel : mad :

javel... Nå må dere hjelpe meg!! Nå MÅ dempere/fjærer byttes, bilen er ikke spesielt god, OG DET ER KAPPET FJÆRER FORAN!!!! : bråk :

Tror kansje det blir H&R, hvis ingen kan hjelpe meg å finne noe annet..

Og hvem leverer H&R: Powerzone! - Firmaet som ikke leverer varene i tide (søkt på forumet)

Men andre enn powerzone leverer H&R, og gir rabatt til oss? Mener at powerzone gir 10% :) Hvis man i det hele tatt får varen da : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvem leverer H&R

PolePosition leverer H&R

og mange andre merker, Eibach bla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kansje det blir H&R, hvis ingen kan hjelpe meg å finne noe annet..

Sendt deg PM angående H&R høydejusterbart : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så mye bør en cab senkes ;)

Iallfall når man har luft..

Bilde 151.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at det blir H&R kittet, fikk 10 prosent hos poleposition.. Virker som de gutta har en kjempeservice!!

Så da får jeg kittet til 5200,- (+frakt) Ikke noe upris det vel?

Imorgen blir det å bestille!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 60/40 det er snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.