Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter noe slikt som dette: http://www.ebay.co.uk/itm/370334037195

 

Får vel ikke lov å sende spraybokser, så da må jeg finne noe i nærheten. Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i?

 

Skal brukes til å freshe opp noen fangere på en golf mk2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med gasolin.no da de har det ingen andre har.....De skaffer dette vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen i fyllingsdalen har vertfall spray som er bergenet for støtfanger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte spraylakk fra USA, så skal være mulig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Gasolin har mye nyttig for slike som oss, men noe a'la det trådstarter spør om har de ikke (bortsett fra vinyllakk). Heldigvis for oss her i området så har vi ei meget kompetent sjappe som heter Christoffersen fargehandel : ja :(ei avdeling i Fargerike). Der har de mye vettugt innen billakk og tilhørende produkter og ett av disse er Bumper structurant spray fra Vosschemie/Car System. Dette er gode greier, så har du en Fargerike i nærheten anbefaler jeg å ta turen dit.

 

Eventuelt ta kontakt med importøren: http://csvoss.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er på utkikk etter noe slikt som dette: http://www.ebay.co.uk/itm/370334037195

 

Får vel ikke lov å sende spraybokser, så da må jeg finne noe i nærheten. Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i?

 

Skal brukes til å freshe opp noen fangere på en golf mk2.

 

Det er lov å sende spraybokser, bare ikke med flyfrakt. Så om de sendes med båt/bil så går det bra. I tilfelle det ikke går ann å oppdrive noe her i nærheten, så er det jo en mulighet å sjekke om de kan sende dette på denne måten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lov å sende spraybokser, bare ikke med flyfrakt. Så om de sendes med båt/bil så går det bra. I tilfelle det ikke går ann å oppdrive noe her i nærheten, så er det jo en mulighet å sjekke om de kan sende dette på denne måten.

 

Ok, det visste jeg ikke. Tenkte å ta en ringerunde her i Bergen og høre med litt forskjellige lakksteder :) Takk for tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så har fikk jeg kun opp svaret til Haakon sist gang jeg var innom her. Ringte til mekonomen i dag, de hadde inne teksturlakk.

Fikk ikke svar på om det er farge i den, eller om det må lakkeres over med farge etterpå, men det får jeg når jeg drar innom. Tenker å ta turen ut i morgen.

Har lest at det er ganske viktig å bruke en spray som gjør at teksturen får ekstra heft, slik at det ikke begynner å flasse.

Gir tilbakemelding her når jeg har fått handlet og testet ut :)

 

Takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det disse fangerne:

 

Picture003.jpg

 

Så anbefaler jeg å bruke varmepistol eller Owatrol/Polytrol.

Billig og bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, er disse:

 

IMG_7948_zps291cf34e.jpg

 

IMG_7959_zpsf93ad2a4.jpg

 

Har prøvd med owatrol, men ble ikke så bra som jeg ville ha det :) Framfangeren har også litt flassing på passasjersiden.

 

IMG_7695_zpsea3b9bc9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.