#1 Skrevet Juni 2, 2013 Hei, er på utkikk etter noe slikt som dette: http://www.ebay.co.uk/itm/370334037195 Får vel ikke lov å sende spraybokser, så da må jeg finne noe i nærheten. Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i? Skal brukes til å freshe opp noen fangere på en golf mk2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2013 Jeg ville tatt kontakt med gasolin.no da de har det ingen andre har.....De skaffer dette vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2013 mekonomen i fyllingsdalen har vertfall spray som er bergenet for støtfanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2013 Eg kjøpte spraylakk fra USA, så skal være mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2013 Ja, Gasolin har mye nyttig for slike som oss, men noe a'la det trådstarter spør om har de ikke (bortsett fra vinyllakk). Heldigvis for oss her i området så har vi ei meget kompetent sjappe som heter Christoffersen fargehandel (ei avdeling i Fargerike). Der har de mye vettugt innen billakk og tilhørende produkter og ett av disse er Bumper structurant spray fra Vosschemie/Car System. Dette er gode greier, så har du en Fargerike i nærheten anbefaler jeg å ta turen dit. Eventuelt ta kontakt med importøren: http://csvoss.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2013 Hei, er på utkikk etter noe slikt som dette: http://www.ebay.co.uk/itm/370334037195 Får vel ikke lov å sende spraybokser, så da må jeg finne noe i nærheten. Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i? Skal brukes til å freshe opp noen fangere på en golf mk2. Det er lov å sende spraybokser, bare ikke med flyfrakt. Så om de sendes med båt/bil så går det bra. I tilfelle det ikke går ann å oppdrive noe her i nærheten, så er det jo en mulighet å sjekke om de kan sende dette på denne måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2013 Det er lov å sende spraybokser, bare ikke med flyfrakt. Så om de sendes med båt/bil så går det bra. I tilfelle det ikke går ann å oppdrive noe her i nærheten, så er det jo en mulighet å sjekke om de kan sende dette på denne måten. Ok, det visste jeg ikke. Tenkte å ta en ringerunde her i Bergen og høre med litt forskjellige lakksteder Takk for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2013 Av en eller annen grunn så har fikk jeg kun opp svaret til Haakon sist gang jeg var innom her. Ringte til mekonomen i dag, de hadde inne teksturlakk. Fikk ikke svar på om det er farge i den, eller om det må lakkeres over med farge etterpå, men det får jeg når jeg drar innom. Tenker å ta turen ut i morgen. Har lest at det er ganske viktig å bruke en spray som gjør at teksturen får ekstra heft, slik at det ikke begynner å flasse. Gir tilbakemelding her når jeg har fått handlet og testet ut Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2013 Er det disse fangerne: Så anbefaler jeg å bruke varmepistol eller Owatrol/Polytrol. Billig og bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2013 Nope, er disse: Har prøvd med owatrol, men ble ikke så bra som jeg ville ha det Framfangeren har også litt flassing på passasjersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...