#1 Skrevet Juni 2, 2013 (endret) Ønsker å kjøpe en AAN hjerne med sokler loddet inn til chip. *trenger ikke chip med, kan være tom så lenge det er loddet inn sokler". Send pm eller SMS 93222971, ønskes fort som pokker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2013 Hør med Knut Arne F her på forumet, han har liggende et par chippede hjerner. Mulig han selger. Fungerer fint, da jeg testet dem i bilen min i forrige uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2013 Ok, takk for tips Steinar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2013 Har en ABY hjerne med 390hk chiper for dalg, om det er interessant..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2013 Hei, Har oppsett jeg skal bruke, blir ikke RS2 oppsett enda men takk for tilbudet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...