Anbefalte innlegg

Hei!

På tide å bytte bremser på rs2'n. Jeg har leita litt rundt på nettet etter orginale bremsekit som inneholder calipere, skiver, klosser og håndbrekksats. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette utenom på møller? Har søkt å leita en stund nå men finner ikke noe spessielt. Lurer også på hvor det fås tak i slike gulvmatter som det står Audi RS2 på.

Setter pris på hjelp=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet et kjekkt sett på ebay med helt orginale bremser i orginal forpakning til 30000. Men synes det var litt drøyt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke bremser har du da?

De store eller de små?

Ring autotuning, de gir gode priser. Ville uansett anbefalt deg å oppgradere til monoblock hvis du skal bytte allt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de små jeg har. Skal ringe autotuning å høre hva de har å si=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist du velger å oppgradere så kan du ta kontakt med ein i Storbritania. http://www.porschecalipers.co.uk/

han var veldig behjelpelig med å finne det som passa til bilen og til ein rimelig peng, betalte 12000 for alt nytt framme på min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.