Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mine OZ Futura... og velger å legge de her før de går på finn osv. Jeg håper virkelig disse havner på en bil som fortjener dem !

 

Framfelger er 9x18 et35

Bakfelger er 9.5x18 et32

Boltsirkel 5x112

 

Alle felger skodd med Nankang NS2 225/35-18

 

Felgene er helt orginale, tror ikke de noen gang har blitt delt. Jeg vil beskrive de som hele og pene, men de kunne sikkert ha godt av en god runde med polering. Som man ser av bildene er den ene senterkoppen noe ripete, om det kan poleres eller om den må lakkes vet jeg ingenting om.

4stk nye carbonringer til senterkoppene følger også med.

Noen av boltene som holder senterdeksel er dessverre borte, er vanlige tynne bolter med umbrako hode.

 

SOLGT

 

Kontakt på pm eller mail da jeg er offshore. Felgene kan leveres av en kompis om det skulle haste før jeg kommer hjem.

 

janbredeboen at gmail.com

 

Alle.jpg

Futura1.jpg

Futura2.jpg

photo (4).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faar vel starte med et bud paa 12k.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjenner meg bedre enn som så Kjetil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått litt spørsmål om bredde på tønner osv... Slikt vet jeg desverre lite om, da jeg ikke har målt.

Bakfelgene har bredere kanter enn framfelger.

Legger ved bilde av senteret på fram og bakfelg. Står noen nummer der som kanskje kan si noe for de som kan slikt ?

 

ImageUploadedByTapatalk1370438593.961709.jpg

ImageUploadedByTapatalk1370438620.512920.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener mine 8/9x18 ET 35 hadde 1,25" foran og 1,75" bak, også tønna var 0.5" bredere bak

 

Av innpress ser det ut som det er forskjell på senterhøyden på dine senter. OZ bruker stort sett "kvart-toms" tønner og kanter, dvs 1,25-1,75-2,25 osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres fornuftig ut det.. vil tippe ytter ringen er 0.5" bredere bak på mine, og at da tønna er lik.

I og med innpresset da skiller 3mm, vil jeg tro det er 3mm tykkere senter på framfelgene...

 

Jeg tenker da slik: 12mm bredere felg (0.5"), dette flytter innpresset med 6mm, så med likt senter som forran ville de hatt et29 (?). Disse har dog et32. og i mitt hode er det derfor tynnere senter på disse.

 

Alt dette som sagt forutsatt at kanten er 0.5" bredere på bakfelgene. De er bredere enn framfelgene.. men hvor mye er jeg ikke sikker på.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

interessert i no bytte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet ikke bytte... Men kommer selvfølgelig litt an på hva og til hvilken pris :)

 

 

 

 

Bud på 16000.- mottatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.