Motor´n rister etter vasking av egr..

Anbefalte innlegg

Hi.. Jeg han audi a4 02mod 1.9tdi... i dag vaska jeg egrn på bilen rent og satt den på plass igjen.

Men da jeg starta motorn igjen så merka jeg at motorn begynte å riste sikkelig enn normalt..

også gikk plutselig turtallet mitt opp på tomgang:S.. har ikke dukka opp no feil meldinger på dashbordet

så hva gjør jeg da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommet borti noen andre slanger som har hoppet av eller sprekt? Eller kommet borit noen ledninger som har dårlig kontakt?

Sluppet fremmedlegemer eller sotklumper inn i innsug slik at de blokkerer for helt lukking av ventiler?

Lekkasjer ifm montering av EGR?

Noen feil kobling av slanger etterpå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm så vidt jeg husker så var jeg meget forsiktig med alt, kom ikke bort til no eller miste no oppi i innsuget.. Og nå som jeg ser på det det så lekker det jo ikke, hører ikke no heller:/.. En annen ting også da jeg prøvde den i går så gikk den mye bedre enn det det pleier, også har den begynt å lage shhhhhh lyd på turboen noe den aldri har gjort før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.