#1 Skrevet Juni 3, 2013 Hi.. Jeg han audi a4 02mod 1.9tdi... i dag vaska jeg egrn på bilen rent og satt den på plass igjen. Men da jeg starta motorn igjen så merka jeg at motorn begynte å riste sikkelig enn normalt.. også gikk plutselig turtallet mitt opp på tomgang:S.. har ikke dukka opp no feil meldinger på dashbordet så hva gjør jeg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2013 Kommet borti noen andre slanger som har hoppet av eller sprekt? Eller kommet borit noen ledninger som har dårlig kontakt? Sluppet fremmedlegemer eller sotklumper inn i innsug slik at de blokkerer for helt lukking av ventiler? Lekkasjer ifm montering av EGR? Noen feil kobling av slanger etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2013 Hmm så vidt jeg husker så var jeg meget forsiktig med alt, kom ikke bort til no eller miste no oppi i innsuget.. Og nå som jeg ser på det det så lekker det jo ikke, hører ikke no heller:/.. En annen ting også da jeg prøvde den i går så gikk den mye bedre enn det det pleier, også har den begynt å lage shhhhhh lyd på turboen noe den aldri har gjort før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...