#1 Skrevet Juni 3, 2013 Hei! Kjøpte disse av Søren her på forumet for en liten tid tilbake - Skulle montere dem på min egen VR6 nå i helgen, men det gikk ikke som planlagt, da dem ikke passet :-) Disse er ment for Golf 3 VR6 med "plusdriverk", 288mm bremser. Det er også forhåndsmontert alle foringer man skal trenge. Jeg har ikke ordentlige bilder av dem enda, men de ser slike ut: Dem selges for 800kr stykket, eksklusiv frakt! :-) TAR OGSÅ INNBYTTE I BÆREARMER FRA TIDLIG 90-TALL TIL VR6, GJERNE 1992. DE SKAL SE SLIK UT: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2013 Vanskelig å se hva er forskjellen på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2013 Den tappen som stikker ned, helt til venstre på det nederste bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2013 Den øverste det er bildet av er ikke til vr6 overhodet, Det er en vanlig bærearm til 4 bolt. Det er heller ikke forskjellig på bærearm vr6 om det er 280 eller 288mm skiver! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2013 Er du sikker, Gøran? I såfall har Søren gjort en liten feil, da han solgte meg disse.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2013 Ta det isåfall opp med han? Hvordan passer de ikke? Feil foringer, eller feil i stålet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2013 Som sagt, det er den "tappen" som stikker ned fra bærearmen helt til venstre (ved bærekule-festet) på det nederste bildet. Den finnes ikke på bæreramen jeg kjøpte ;-) Jeg har tatt det opp med han, og jeg skulle prøve å selge disse i 2 uker før han tok dem tilbake :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...