83 Jetta med LAV km vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

Jetta med veldig lav km stand selges grunnet kjøp av båt.

Denne har ikke gått på vinterstid de siste 10 -20 år og har vært lagret innendørs!

Derfor uten rust! Registerreim ble byttet i vinter den orginale fra 83 medfølger.

Ny termostat.

Det er stort sett orignallakk ikke lakert opp siden 83!

BBS RS 7x15 ET 25 ligger som støpt i buene!

Den har justerbart senkesett som er nytt.

Interiøret er uten skader med orginal blaupunkt radio og kulehøtalere.

Bilen er EU godkjent hos Bertel o steen uten mangler frem til 02 2015!

 

 

65800km

 

 

Pris ikke en krone under 38.000,- Fri reg. billig forsikring siden den er veteran.

 

Kontakt meg på 92855616 eller jonas@gjovikbilsenter.no

 

943134_10151606726910943_971171143_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder? Ikke at jeg har råd til å kjøpe, men jeg elsker å sitte å se på bilder av gamle biler som er godt oppbevart i 20-30år, og ser nye ut:-)

Det ble altså ikke byttet regreim før etter nesten 30år? Hva skjedde med 90km/5år?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder? Ikke at jeg har råd til å kjøpe, men jeg elsker å sitte å se på bilder av gamle biler som er godt oppbevart i 20-30år, og ser nye ut:-)

Det ble altså ikke byttet regreim før etter nesten 30år? Hva skjedde med 90km/5år?:P

 

På disse motorene skjer ikke noe mer dramatisk enn at framdrifta forsvinner om regreima ikke orker mer. Men sannsynligvis er det vel bare uteglemt etter hvert som antall eiere har økt, mens bilen stort sett har stått mer enn den har gått:).

 

For øvrig var denne bilen kjernesunn da Lars hadde den. Og så lite den har gått i mellomtida kan jeg vanskelig se for meg at det har skjedd noen forverring siden da. Løp og kjøp sier jeg: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen blir å se i halden i den 15.juni på nordicstance treff.. Bilen er nok enda godt bevart ja. ikke mye man kan pirke på her for og si det slik :) den er jo faktisk 30år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt til Trondheim :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.