Anbefalte innlegg

Grunnet en endring i jobbsituasjon må jeg lufte kosebilen til salgs.

 

DSC2596.jpg

 

Jeg kjøpte den fra et aktivt forummedlem, og den har en prosjekttråd her: http://forum.vacn.no/showthread.php?210600-Andthos-A4-1-8TSQ-Avant

Sjekk tråden for bilder, da jeg ikke får lagt ut fra her jeg sitter.

 

Jeg har ikke modifsert bilen etter at jeg kjøpte den, bortsett fra at det er montert 3" downpipe.

Den har også fått ny oljesil og nytt bensinfilter.

 

Kilometerstand er 225.000

 

Hva må gjøres?

 

- En og annen boble i lakken.

- ABS-sensorer må rengjøres.

- Venstre drivakselmansjett foran må byttes. (Har liggende, vil bli utført om dette trekker ut i tid)

- N75-ventil må byttes. (Har liggende, vil bli utført om dette trekker ut i tid)

- Har fått en liten bulk og skrape i lakken på høyre bakskjerm, ingen rustdannelse.

 

Send meg gjerne en melding om du ønsker ytterligere informasjon - det er ikke alltid like lett å komme på alt i farta :)

 

Forventer å få 50.000,- for den.

Bilen står i Fjerdingby.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere bilder? bilder av interiøret og av bilen som den står i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tatt noen bilder av utsiden, men jeg var så stressa at jeg glemte interiøret. Det er dog uforandret fra når Antho solgte bilen, det samme hullet i førerstolen men ikke noen flere skader. Jeg har også byttet til en vanlig MP3-spiller - en Sony Xplod uten CD-spiller, men med en skuff innvendig for oppbevaring av USB-penn eller iPad/iPhone (fikk i hvert fall plass til en iPhone 3GS der, er usikker på 4/5)

 

Venstre bakdør. Bobler over list.

20130611_151139.jpg

 

Bakluke. Fremspring av rust under skilt.

20130611_151206.jpg

 

Høyre bakskjerm. Skade etter anleggsgjerde falt på bilen. Skjedde 02.05.13.

Ser ut som bare lakken er tatt, det er hvitt under, sannsynligvis grunning.

20130611_151215.jpg

 

Høyre forskjerm, lakk sprukket etter valsing.

20130611_151227.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også høyre forskjerm, sprekk i lakk etter valsing.

20130611_151230.jpg

 

- - - Updated - - -

 

Hadde det latterlig travelt, så dette var det jeg så i farta. Jeg tror ikke det skal være ytterligere rust.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.