Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro 2005 selges - NY PRIS!

Anbefalte innlegg

På grunn av behov for større bil er jeg desverre nødt til å selge min A4.

 

Detaljert informasjon og bilder finnes på finn, se link http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41918937

 

Kort oppsummert:

 

- Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro - 2005

- 169 000 km

- 3 eiere (1 i Tyskland, 1 i Porsgrunn og meg)

- Strøken bil med full servicehistorikk (har alt av dokumentasjon på service og andre utbedringer i en perm)

- Denne bilen kan ikke sammenlignes med en 2.0 tdi..

 

Utstyr:

- Fullskinn Recaro interiør med elektriske forseter

- Concert II stereo med RNS-E navigasjon (flott lyd)

- Bluetooth handsfree (original)

- Farge FIS (fører-info-system)

- 6 Trinns manuell (samme girkasse som i S4)

- S4 Bremser (standard)

- Xenon

- Webasto m/ fjernkontroll

- Farget glass fra fabrikk

- RS4 Stabstag bak

- Sportsunderstell

- Milltek Cat-back eksos

- Travall bagasjeromsdeler og vegg (kan lett demonteres - travall.co.uk)

 

Bilen trenger lakkering av forskjermer og bakluke. Den blir levert inn til Foss Billakkering 10/06. Da blir nye forskjermer montert og lakkert og bakluken strippet ned og lakkert opp. Dette koster 30 000,-.

Bilen selges derfor til redusert pris, 200 000 (+ omreg), frem til 10/06.

Etter dette er prisen 230 000 (+ omreg).

 

Bortsett fra det som skal gjøres hos Foss er bilen strøken. Den kommer rett fra service.

 

Oppdatering 16/6.

 

Bilen har nå fått nye forskjermer (nylakkerte), nylakkert høyre hjulbue bak, nylakkert bakluke, nylakkert diffuser og helt ny bakrute.

Den fremstår som meget pen og ryddig. Arbeidet er utført hos Foss bilverksted og det er 5 års garanti på jobben.

 

Nye bilder kommer!

 

Fordi jeg har funnet min neste bil selges denne nå for HBO 210 000,- ved hurtig avgjørelse.

 

Ta kontakt på 905 98 762 for mer informasjon.

 

Mvh

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et spørsmål: Er det ikke garantisak den "sink-slippen"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er det desverre ikke..

Fordi det er rust der vil begge forskjermene byttes. Man kunne sikkert gjort det billigere, men for å slippe at dette skal komme tilbake ble jeg anbefalt å bytte skjermene.

 

Interesert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering 16/6.

 

Bilen har nå fått nye forskjermer (nylakkerte), nylakkert høyre hjulbue bak, nylakkert bakluke, nylakkert diffuser og helt ny bakrute.

Den fremstår som meget pen og ryddig. Arbeidet er utført hos Foss bilverksted og det er 5 års garanti på jobben.

 

Nye bilder kommer!

 

Fordi jeg har funnet min neste bil selges denne nå for HBO 210 000,- ved hurtig avgjørelse.

 

Ta kontakt på 905 98 762 for mer informasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ser du har fått lakkert diverse karr. deler, og fra tidligere erfaringer så er grå en farge som er vanskelig å få til uten att det blir fargeforskjell.

Ser og ut som det er fargeforskjell mellom bakfanger og bakskjerm på bildene i annonsen.

Har du noen oppdaterte bilder du kunne sendt meg på mail tommywestervik@gmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Fargen har blitt bra selv om det er vanskelig å få til i og med at delene som ikke er lakkert er fra 2005.

Bildene i annonsen er fra før lakkering ble utført. Jeg skal få tatt nye bilder i ettermiddag og legger disse ut i annonsen. Hvis du er interessert i bilen, så gi beskjed, jeg vurderer å lever den inn til Oslo bilauksjon hvis jeg ikke får noe respons her eller på finn i løpet av de nærmeste dagene.

 

Dette begynner å bli veldig billig så her er det mye bil for pengene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.