Anbefalte innlegg

Hei

Har ikke så go peiling på felg størrelser og dekk. Har en gammel s4 som skulle ha fått seg

nye sko og såler. Jeg lurer på hvordan 8,5x19 ET32 foran og 9,5x19 ET35 bak blir.

Trenger jeg spacere? Hvilken dekk dimm bør jeg velge? Som sagt, er dårlig på dekk og felg:P

Noen som har noen bedre forslag?:) Tar gjerne imot tips:)

Felgen på bilde som jeg kanskje ville prøve

mmm.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8.5x19 et35 med 235/35 dekk på min. Bak er det i grenseland, noe bedre plass foran. 235 på 8.5" felg gir ingen dekkstrekk så det kan jo hende det går bra med 9.5" et35 og god strekk;)...225/35 kanskje.Tragisk at ikke Audi lagde bredding bak også på disse bilene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte og prøve med 235/35 jeg også. Får ta en runde med valsen da visst det ikke går. Skall uansett hel lakkeres i sommer så :)

Får vell uansett solgt felgene visst det ikke blir bra:) ja, synes det er rart bakskjermene ikke ble bredda når de fram ble bredere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.