#1 Skrevet Juni 4, 2013 Hei. Jeg lurer på om dere vet om et verksted eller noen andre som tar på seg å blåse Alufelger. Jeg vil ha et greit resultat og har hørt at sand mulig tar for grovt. Mulig det går bra med veldig fin sand. Jeg har kompressor hjemme, så om noen har erfaring med hjemmeblåsing av alufelger med bra resultat så si ifra. kanskje jeg prøver jeg og Er snakk om 80talls Rial felger så jeg orker ikke å pusse for hånd... Jeg har prøvd med lakkfjerner "Duxola" uten hell. Fungerte ikke i det hele tatt faktisk: klø : Vet dere om en lakkfjerner som funker setter jeg pris på tips takker for alle svar, Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2013 Til andre som lurer på dette kan jeg meddele at: Sinterco i Larvik tar 2100+mva for blåsing og pulverlakk av 4stk felger Peers Service & sandblåsing(kløfta) tar 300+mva per felg i blåsing, også har kan kontakt med Busch Eloxal for pulverlakk Otterbeck bil og kaross tar 150 per felg, men her er det kun mulighet for sandblåsing som kan bli grovt på alufelger. Og noen har erfaring med noen av firmaene, vet om bedre priser o.l. gi gjerne beskjed. Jeg kan da ikke være eneste som er ute etter dette i Akershus ? del gjerne erfaring mtp typen "korn", sandblåsing på alu, pulverlakk ? (vil vite mer ) Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...