Sand/glass/soda Blåsing i Akershus

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om dere vet om et verksted eller noen andre som tar på seg å blåse Alufelger.

 

Jeg vil ha et greit resultat og har hørt at sand mulig tar for grovt. Mulig det går bra med veldig fin sand.

 

Jeg har kompressor hjemme, så om noen har erfaring med hjemmeblåsing av alufelger med bra resultat så si ifra.

kanskje jeg prøver jeg og :)

 

Er snakk om 80talls Rial felger så jeg orker ikke å pusse for hånd...

 

Jeg har prøvd med lakkfjerner "Duxola" uten hell. Fungerte ikke i det hele tatt faktisk: klø :

 

Vet dere om en lakkfjerner som funker setter jeg pris på tips :)

 

takker for alle svar, Martin : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til andre som lurer på dette kan jeg meddele at:

 

Sinterco i Larvik tar 2100+mva for blåsing og pulverlakk av 4stk felger

 

Peers Service & sandblåsing(kløfta) tar 300+mva per felg i blåsing, også har kan kontakt med Busch Eloxal for pulverlakk

 

Otterbeck bil og kaross tar 150 per felg, men her er det kun mulighet for sandblåsing som kan bli grovt på alufelger.

 

 

Og noen har erfaring med noen av firmaene, vet om bedre priser o.l. gi gjerne beskjed. Jeg kan da ikke være eneste som er ute etter dette i Akershus ?

del gjerne erfaring mtp typen "korn", sandblåsing på alu, pulverlakk ? (vil vite mer )

 

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.