#1 Skrevet Juni 5, 2013 Lurer på om denne fronten kan boltes rett på en vanlig golf 6 Min søster har fått en skade i fronten, og det er noen riper i fanger, knekt grill og grill emblem http://www.carpartspro.no/index.php?route=product/product&path=90_333_191&product_id=435 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2013 Mener det skal være bolt-on om hun ikke har Webasto... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2013 Mener det skal være bolt-on om hun ikke har Webasto... Ok, skal sjekke det... takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2013 Men den pakken ser ut som ineholder grøftelys? hvor kobler jeg dem om bilen ikke har det fra før? må være lovlig koblet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2013 Ligger nok kabler fra før inni der et sted, å grøftlys er lovelig og ettermontere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2013 Men den pakken ser ut som ineholder grøftelys? hvor kobler jeg dem om bilen ikke har det fra før? må være lovlig koblet... Eller så kan du la være å koble de opp, og bare dra litt svart folie over glassene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2013 Hvorfor har ikke jeg sett den pakken der...? Det var jo absolutt ingen upris, så fremt passformen er grei. Kjøp først du, og si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2013 Hadde den uoriginale GTI fronten på min, er bolt on ja, og fulgte med adapterkabler til tåkelysene. De kan være greit å tette litt ekstra med tape eller krympestrømpe så de ikke trekker inn fukt, gjorde det på mine så det korroderte. Som nevnt, har du Webasto og den montert nede i under rammevangen foran på pass. siden må spylertanken moddes litt, varmepistol og trukke den litt inn. Men det blir strøkent da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2013 Hadde den uoriginale GTI fronten på min, er bolt on ja, og fulgte med adapterkabler til tåkelysene. De kan være greit å tette litt ekstra med tape eller krympestrømpe så de ikke trekker inn fukt, gjorde det på mine så det korroderte. Som nevnt, har du Webasto og den montert nede i under rammevangen foran på pass. siden må spylertanken moddes litt, varmepistol og trukke den litt inn. Men det blir strøkent da Se der ja ser strøkent ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2013 Hvorfor har ikke jeg sett den pakken der...? Det var jo absolutt ingen upris, så fremt passformen er grei. Kjøp først du, og si fra Fikk en pm om en brukt GTI pakke, får vurdere den siden det må lakkes uansett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...