#1 Skrevet Juni 5, 2013 Hei! Da er det tid for et nytt lokallagsmøte. Vi utsatte det en uke, grunnet hovedtreffet på Våler. Prøver nå også å få med øvre delen av Telemark, derfor blir møtet nå på Årnes Kafeteria. Oppmøte på Geiterryggen kl 18.30 for felles kjøring fra oss sørover ! Møtet begynner kl 19.00 på Årnes! Håper flest mulig har muligheten til å møte! Satser på fint vær, og tid til is-spising ! Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2013 Minner om lokallagsmøte i kveld ! Oppmøte for oss sørfra kl 18.30 på Geiterryggen ! Møter resterende av lokallaget kl 19.00 på Årnes Kafeteria ! Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2013 Kommer men ikke i VW denne gangen heller. den begynner og bli klar men er dyrt og stelle opp 2 biler på en gang gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg kommer desverre ikke, da jeg har en bil som ikke er 100% frisk, og har lovt meg bort. Men, håper flest mulig tar turen, og at det blir tatt masse bilder !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg kan desverre heller ikke. Hvis noen ønsker skiltplater eller klistremerker, så kan det hentes hos meg hvis en vil ta med opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2013 GeniAL møteplass å ha et møte på. Her burde vi ha arrangert en cruising i løpet av sommeren/tidlig høsten også. Nå som jeg har vært på Bug Run nettopp (og Gatebil for to helger siden, men det var utdrikkingslag, så da var jo jeg uskyldig:p) er goodwillen i heimen noe løen og trenger litt reparasjon. Jeg drister meg derfor ikke til å ta turen på lokallagsmøte midt i leggetida for neste generasjon VW-entusiast, men kommer sterkere tilbake en annen gang:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2013 Kan ikke i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2013 GeniAL møteplass å ha et møte på. Her burde vi ha arrangert en cruising i løpet av sommeren/tidlig høsten også. Nå som jeg har vært på Bug Run nettopp (og Gatebil for to helger siden, men det var utdrikkingslag, så da var jo jeg uskyldig:p) er goodwillen i heimen noe løen og trenger litt reparasjon. Jeg drister meg derfor ikke til å ta turen på lokallagsmøte midt i leggetida for neste generasjon VW-entusiast, men kommer sterkere tilbake en annen gang:). Skal nok få ordna flere turer den veien ! Årnes er et fint sted å ha møte/cruising ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg skal noen andre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2013 Synd jeg ikke har tid idag! Flott vær og en is på Årnes er aldri feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg skal noen andre?? Da tar du ansvaret i dag Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2013 Mulig jeg kommer en tur mc'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2013 ansvar å ansvar hehe trenger ikke mye av d hvis jeg kjører aleina eneste jeg trenger å passe på da er å ikke miste lappen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 10, 2013 kommer 4-5 biler fra øvre delen å møter deg joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 10, 2013 Sitter på fly hjem fra Spania nå så rekker dessverre ikke å være med. I juli SKAL bil og sjåfør være klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 10, 2013 Takk for treffet guttaboys. Bra oppmøte i dag Her er noen bilder fra reise følge i fra bygda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 11, 2013 Bygda har flotte biler ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...