#1 Skrevet Juni 5, 2013 Sliter med kjølevæske-lekkasje på bilen, kan noen hjelpe? HASTER! Bilen er en VW Golf 3 Motorkode: ABS Modell: 1993 1.8 liter, 90hk Der det er markert med stor rød ring er hva jeg tror er en temp-giver? Fint hvis noe kan hjelpe, det haster! Og der den lille røde ringen er markert er der hvor lekkasjen er, under denne skruen. Virker som det kommer fra selve skruehullet. Har tatt av de 3 slangene som går innpå denne saken, og det er jo en pakning mellom denne og motorblokka. Men pakningen så helt strøken ut, og det gjorde selve denne saken også. Tror muligens den er byttet, ser relativt ny ut. Har også prøvd å stramme til, men kan ikke skjønne at det lekker så mye ut av dette lille skruehullet, om det er årsaken. Har fylt på 3 ganger på 2 dager fordi den blir nesten 110 grader og lampa i dashen begynner å blinke. Hjelp noen? På forhånd takk! Og her er resultatet av parklysene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2013 Har du sjekket anleggsflata på toppen der hvor det plasthuset sitter. Problemet på min har vært at det har korrodert bort aluminium rundt skruehullet og på utsiden av oringen så vannet siver ut av skruehullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2013 Problemet er løst og tråd kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2013 I stedet for å si "tråd kan slettes" (noe man ikke gjør på et forum), så kan du jo heller fortelle hva som var problemet? Da er det til hjelp for andre klubbmedlemmer som har samme problemet, og som søker i forum-arkivene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2013 Enig! Har problem med kjølevannstap på datterens Golf 1,6 bensin og søker her etter ideer til løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2013 Jeg måtte bytte denne på cabben (2.0 ABK) grunnet liten lekkasje og så da at selv om både stuss og pakning så strøken og ny ut, (original fra 1995!) var den litt skjev og pakningen hadde små sprekker. Byttet den, og nix lekkasje! Er visst en del de selger greit med på Møller.. Sjekk som Bjørnar sier anleggsflaten før du monterer en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...