#1 Skrevet Juni 5, 2013 Hei! Har nettopp kjøpt meg en 09 mod Caddy sdi med 103 000km på Telleren.Bilen har har en ulyd,mistenker girkassa. Lyden kommer og går. Når den er der høres det ut som "skurring". Lyden kommer uansett om du belaster bilen eller ikke. Kassa er ellers tight og fin uten problemer med å skifte gir. Noen som har peiling på hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2013 har du lyder i alle gir ? varierer lyd med hastighet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2013 Lyden er i alle gir såvidt jeg har registrert. Lyden er nokså lik uansett hastighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2013 er det "metallisk" lyd som om noe "maler", litt vanskelig forklare. Hadde i alle fall problemer i en kasse engang og hadde bare lyd i noen gir, ikke alle. Høres ut som du trenger en tur innom et verksted slik at du får slått fast dette. Bør jo være kjapt finne ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2013 Vil si at det er maler lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2013 regner med hjul lager er sjekket, bare for å spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2013 Ja det er ikke hjullager;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2013 Kjipt, bør nok ta den tunge turen innom verksted for å slå fast om det er kasse eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2013 Har pratet med det lokale verkstedet her. De mener det høres ut som svinghjulet er defekt. Bilen er 4år og gått 103 000km. Er dette en garantisak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2013 Dette er en del som er beregnet å holde mer enn 5 år/100km vil jeg tro, kontakt Merkeforhandler asap. Din er i grenseland vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...