#1 Skrevet Juni 5, 2013 God kveld! Noen som har byttet foringer i bærebruer foran på PQ35 plattformen? (VW Touran 1T i mitt tilfelle) Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe hele bærebruer eller bytte foringer selv. Det er da nummer 2 og 2A jeg lurer på. Hvis ikke 3 og 3A må presses på også? Kostnaden det er snakk om er ca. 47 EURO pr. stk for komplett bærebru, og 16+4 = 20 EURO for bare foringer pr. bærebru. Må man i såfall ha hydraulisk verkstedpresse, eller får man byttet det med mindre saker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2013 Hvis du ikke har tilgang til presse eller gidder å bruke gjengestang og skiver for å skru de på plass hadde jeg spandert på meg de 200,- ekstra og komplett bærebru inkl foring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2013 Saken er den at når jeg først skal skru fra hverandre, så tenkte jeg å ta "alt". Foringer på bærebru, lenkearmer, stag osv. Ja hele pakka, hater at det klunker et nytt sted 3 uker etterpå ;)g da blir det fort noen kroner forskjell.. Men frister mest å kjøpe komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2013 Ja anbefales å ta både bærekule og resterende når du først skal ha det fra hverandre. Et triks er som nevnt ei gjengestang og to skiver som du trer foringen innpå så skrur du den på plass. Evt ta det med til et verkstedt å betale de for å gjøre det, burde ikke koste mange hundrelappene, men igjen vil prisforskjellen da gjerne forandre seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har 20tonns verkstedpresse i garasjen du kan låne, Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...