#1 Skrevet Juni 5, 2013 Da kan det se ut som at g-laderen på min Corrado har tatt kvelden, og trenger en overhaling. Det var i vertfall det første som slo meg da bilen plutslig begynte å gå dårlig, som at der ikke var noe ladetrykk, etter en kraftig akselerasjon. Noen som har erfaring med dette? Og så lurer jeg på hvor man får kjøpt overhalings-kit til g-lader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2013 skru opp laderen først og se hva som har skjedd, er ikke brått sikkert det er noe og hente om den er mos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2013 Ta den ut og del den og legg ut bilder her Er relativt lett å ta av utblåssiden. Noen 5 mm umbrako og thats it. Så gir du laderene et par slag med gummihammer og deler resten ved å bruke en kombinasjonstang og åpne kjeften. Er støpt "firkantede ører" rundt om et par steder på laderen for dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2013 Om den har rykk har jeg en g-lader liggende som er splitta og som bare trenger nye olje tettninger så det er bare og skrike ut om den er most 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...