#1 Skrevet Juni 6, 2013 God morgen! Fikk levert bilen min med Bridgestone Potenza, og har vært sterkt plaget av sporing på dårlig asfalt. Nå har jeg klart å grine meg til et sett Continental Sport Contact 5 fra min forhandler, og bilen er blitt mye bedre å kjøre. Mindre dekkstøy og mindre sporing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2013 Hvilken dimensjon har du? Kjører selv på Dunlop SP Sport Maxx GT, 255/35-19. Syns de sporer veldig lite til den dimensjonen, men støyer en god del. Men er veldig godt grep, har enda tilgode at de slipper taket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2013 Hei! Kjører på 245/45 * 17". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2013 Merkelig, personlig har jeg motsatt erfaring. Byttet til Bridgestone Potenza S001 og bilen sluttet å spore og støyen har vært fantastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2013 Opplevde det samme på Golfen min; byttet fra Michelin til Bridgestone. Bilen ble mye verre... :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2013 Bridgestone dekk av potenza typen er fine som nye, men når de blir slitt er de sporete, støyende og høy rullemotstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2013 jeg har potenza 255/35-19 som er halvslitt og de sporer NULL og har bra feste på tørt og overraskende bra feste på vått enda, og lite dekkstøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...