Bridgestone -> Continental på A4 B8

Anbefalte innlegg

God morgen!

: rock :

Fikk levert bilen min med Bridgestone Potenza, og har vært sterkt plaget av sporing på dårlig asfalt. Nå har jeg klart å grine meg til et sett

 

Continental Sport Contact 5 fra min forhandler, og bilen er blitt mye bedre å kjøre. Mindre dekkstøy og mindre sporing. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dimensjon har du? Kjører selv på Dunlop SP Sport Maxx GT, 255/35-19. Syns de sporer veldig lite til den dimensjonen, men støyer en god del. Men er veldig godt grep, har enda tilgode at de slipper taket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Kjører på 245/45 * 17".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig, personlig har jeg motsatt erfaring. Byttet til Bridgestone Potenza S001 og bilen sluttet å spore og støyen har vært fantastisk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplevde det samme på Golfen min; byttet fra Michelin til Bridgestone. Bilen ble mye verre... :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bridgestone dekk av potenza typen er fine som nye, men når de blir slitt er de sporete, støyende og høy rullemotstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har potenza 255/35-19 som er halvslitt og de sporer NULL og har bra feste på tørt og overraskende bra feste på vått enda, og lite dekkstøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.