#51 Skrevet August 3, 2013 setta inn 4 slike, evt 5 http://www.tecnocraft.com/Tecnocraft-T2-Dry-Carbon-Fiber-Seat-P39.aspx 3kg pr sete sikkert jævla dyra men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 3, 2013 $1900 pr sete.. koster litt med 4 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 3, 2013 setta inn 4 slike, evt 5http://www.tecnocraft.com/Tecnocraft-T2-Dry-Carbon-Fiber-Seat-P39.aspx 3kg pr sete sikkert jævla dyra men Åå fyy! Jeg vil ikke kjøre lengere enn til kiwi og tilbake med disse stole, ser ikke akkurat myke gitt:-p Jeg klarer så vidt det er å sitte i disse org rs4 stolene til oslo og tilbake til lillehammer:-)) Men det hjelper ikke med 4 slike stoler heller, når dem sier at "dem kan ikke lage en bil som kom med 5 sitte plasse til 4, da har jo vi laga en bil som ikke fins..." Rs4 osv osv kommer jo ikke med 2 seter heller fra fabrikken sa jeg, men der hadde dem ingenting å svare på.. så dem veit egentlig ikke hva dem prater om.. Men han på bt sa til meg at dem kunne regge en bil med 4 seter hvis jeg monterte LPG system på bile.. Og daaaaa kan plutselig lage en bil "fabrikken ikke lager". Penger/avgifter som bestemmer alle reglene her i landet gitt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 3, 2013 $1900 pr sete.. koster litt med 4 da Blir jævla dyrt å lette bilen da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 4, 2013 Angående 4 seter på bilen. Jeg satte inn baksetene men hadde ikke sele til midten bak. Da fikk jeg regga den som 4 seter. Etter en ukes tid fikk jeg brev i posten at jeg måtte vise den på nytt med sele i midten bak da den var typegodkjent med 5 seter. Så jeg hadde 4 seter lovlig en ukes tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 4, 2013 Angående 4 seter på bilen. Jeg satte inn baksetene men hadde ikke sele til midten bak. Da fikk jeg regga den som 4 seter. Etter en ukes tid fikk jeg brev i posten at jeg måtte vise den på nytt med sele i midten bak da den var typegodkjent med 5 seter. Så jeg hadde 4 seter lovlig en ukes tid Fyyy, jeg ble glad når jeg så at du skreiv du hadde fått godkjent den med 4 seter.. Det er så rart at dem ikke vil eller "kan" godkjenne en bil med 4 seter.. sku nesten trudd at den var bedre om det er 4 pers i en bil enn 5 pers om det skulle skje noe.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 4, 2013 Jeg husker å ha sett en gul bmw M3 E36 coupe for salg for en stund siden. den var ned-registrert til 4 seter. Husker ikke helt hva grunnen var da. Men vis det går ann med en bmw, så skal dett vel gå med en audi: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 4, 2013 Jan Erik Onarheim på forumet sin Golf er nedregga fra 5 til 4 sitteplasser i forbindelse med motorbytte fra 1,8 til VR6. Ring til Skien trafikkstasjon, og spør etter Arve Nilsen, han er ombyggingsansvarlig og godkjente den bilen med 4 seter. Ålreit fyr som er ute etter å veilede fremfor å kverulere. Hør om han kan være interessert i å fortelle risløkka et og annet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 4, 2013 Jan Erik Onarheim på forumet sin Golf er nedregga fra 5 til 4 sitteplasser i forbindelse med motorbytte fra 1,8 til VR6. Ring til Skien trafikkstasjon, og spør etter Arve Nilsen, han er ombyggingsansvarlig og godkjente den bilen med 4 seter. Ålreit fyr som er ute etter å veilede fremfor å kverulere. Hør om han kan være interessert i å fortelle risløkka et og annet... Åja såpasd ja. Takk for tipset, skal ringe imårra;-) Men veit du åssen golf det er (års mod)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 4, 2013 Jeg husker å ha sett en gul bmw M3 E36 coupe for salg for en stund siden. den var ned-registrert til 4 seter. Husker ikke helt hva grunnen var da. Men vis det går ann med en bmw, så skal dett vel gå med en audi: klø : Har sett mange BWM som er regga som 4 seter og grunne for det er at BMW fabrikken gir ut mye forskjellige dokumentasjon for å bygge om bilen vist nok har jeg hørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...