#1 Skrevet Juni 6, 2013 Vurderer å selge bilen min. Bilen er en audi a4 1,9tdiq, 04 mod, stv, gått ca 181000km. Teknisk sett er bilen meget bra, den har i februar 13 vært inne på storservice og byttet alle reimer og væsker. Har akkurat byttet olje på den nå, bytter på hver 15000km. Service heftet er komplett. Dette er en original s-line med med påsatt s4 grill. Interiøret har ingen til minimal slitasje. Har satt i en ny spiller men den originale følger med. Desverre har klar lakken på bakluka begynt å flasse litt. Norsk bil og jeg er eier nr 2 Dette er en meget velholdt bil:) Kan vurdere innbytte i Audi s4 b5:) Pris 149000,- Tlf: 900 94 198 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2013 Var venstre bakdør vært opplakket? Så ut som det er fargeforskjell på den. Du er ikke interessert i Passat 3bg stv highline som innbytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2013 (endret) Begge bakdører har vært lakkert på garanti opp pga rust under de nedre listene, framdørene var helt fine. Beklager er ikke den type bil jeg er ute etter:) Link til annonsen på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42103287 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2013 Ny pris 129000,- dette er billig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...