#1 Skrevet Juni 6, 2013 (endret) Selger en demotestet i eske HTC One Sort 32GB som er ulåst,så du kan bruke ett hvilket som helst abb på denne. Kjøpt ny i Norge m/kvittering. Pris i butikk: Kr 5199,- Selges kr 4500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2013 Bytte mot en Sony Xperia Z? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2013 Bytte mot en Sony Xperia Z? Spørs hvor gammel/mye brukt den er? Men bytter uansett ikke likt iom Xperia Z ligger på 4500kr ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2013 Spørs hvor gammel/mye brukt den er?Men bytter uansett ikke likt iom Xperia Z ligger på 4500kr ny. den er en mnd gammel og har i tillegg 32gb minnekort installert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2013 (endret) Tror jeg heller selger HTC'n. Lar den gå for 4000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2013 Ingen som er intressert i denne telefonen? Slenger med ett par deksler i prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2013 Om det er noen som lurer på om telefonen er bra, kan jeg virkelig anbefale den på det sterkeste. Jeg er veldig fornøyd med min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2013 Ja,telefonen er knallbra. Spes høyttalerne m/ forsterker. Syk lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2013 3500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2013 Bud mottatt,skal vurdere frem til helgen,byr ingen mer er den nok din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2013 Byr 3600.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2013 Tom! Har en One X+ som jeg er veldig happy med, men hvordan er denne sammenlignet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2013 3650,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 29, 2013 One er jo nyere,dvs har bedre skjerm ol. Også mye kjappere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 29, 2013 Har bud på 3800kr i fra Rune Wilthil atm. Lar telefonen ligge ute til i morgen kveld kl 00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...