#1 Skrevet Juni 6, 2013 Hvordan bytter man seler forran i audi s6 c4? Er wireren jeg lurer på hvordan man demonterer!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2013 Er det virkelig wire påkoblet beltene på din s6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2013 Tipper det sitter noen små eksplosiv-hylser som strammer beltene når airbaggene går av. Vire satt på de eldre S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2013 I alle C4 med wire står det er Procon-Ten klistremerke i midtkonsollen. (Løste ikke problemet ditt..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2013 Holdt på å bytte deler fra en audi 100, men det sjekket jeg nå at jeg ikke har samme systemet i s6'n men har heldigvis en a6 delebil også, så nå har jeg fått byttet selene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...