#1 Skrevet Juni 6, 2013 Trenger ny framskjerm på min C4. Jeg foretrekker en brukt originalskjerm fremfor ny uoriginal... Helst med originalt blinklyshull, så jeg slipper å måtte sveise om (har norsk bil) Min bil er sølv av farge... Men, alle farger er av interesse, naturligvis! Send meg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2013 Hvilken som helst farge, overflaterust er OK, bare skjermen er solid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2013 Har en Audi 100 C4 sølvfarget stående, kan ta bilde av skjermen og legge ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2013 Gjør gjerne det! Og ta gjerne av gummilisten nederst mot kanalen, det er ofte ganske porøst der nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2013 greit. Må bare finne frem gressetrimmeren og slå gresset som har vokst opp rundt bilen. Ingen vits i å ta bildet av gress med lite synlig bil på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2013 Fikk du klippa gresset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2013 Skal ut å se nå. Hadde barnehageavslutning i går og måtte legge barn først i dag. Bilde kommer etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2013 En del lakkrust, men overraskende nok så var det ikke hull der. Venter inn 2 biler til i burgunderrød. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2013 Noen anelse om hvordan det er under den nederste gummilisten? Typisk rustfelle der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2013 Skal få av lista så tar jeg ett nytt bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2013 Var kjeks under den lista som du antydet så da er det nok ingen vits å ta skjermen fra denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2013 Nei, er nok ikke det. Er redd det er slik med de fleste skjermene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 29, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 12, 2013 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 18, 2013 Finnes det ingen delebiler med hele skjermer lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...