#1 Skrevet Juni 6, 2013 I dag skulle jeg inn i hanskerommet på min B7. Det vil ikke åpne seg Virker som handtaket ikke tar med seg "låsen" (er bare "løs") Noen som har vært borti dette/hørt om dette som kan komme med tips. Trenger sårt pengboka osv.... PS: har prøvd med nøkkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2013 Like før bryter det opp nå.... Ingen med tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2013 Etter litt googling fant jeg dette: Tydeligvis et kjent problem på B6/B7... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2013 Har byttet hendel på en slik for ikkje så lenge siden. Har lest at det har skjedd på en del b6/b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2013 Har byttet hendel på en slik for ikkje så lenge siden. Har lest at det har skjedd på en del b6/b7 Har ikke kommet så langt at jeg har fått demontert hendelen enda. Har side dekslet av, så åpner jeg døra og stikker fingeren inn i låsemekanismen hver gang jeg må inn i hanskerommet. Er det en innvikla jobb å demontere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2013 Husker eg riktigt er det 5/6 skruer som holder hele hanskerommet på plass(2 under, en i sidedeksel, 2/3i toppen), eg tok ut heile for skruen er mot midtkonsollen. Tidsforbruk var ca 30 min. Ganske grei skruing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...