Anbefalte innlegg

Vi skulle fylle opp AC anlegget på Caddy'n idag, på jobben. Har verksted der så en kollega på verksted skulle gjøre dette for meg. Vi fikk ikke begynt en gang, kun koblet til da vi hørte en lekkasje. Det kom fra radiatoeren, så det jeg lurer på er hva som eksakt må byttes? Hele radiatoeren eller bare noen enkelte deler?

Dette er bilen min:

ImageUploadedByTapatalk1370553509.699971.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer det fra koblingene inn til radiatoren eller fra selve radiatoren

du kan prøve trykkluft og se hvor det kommer fra da kan jo verre att radiatoren har fått seg en smell da så den lekker fra den.

om det er fra radiatoren som du sa,

så er det nok best å bytte den. det ble gjort på bilen min pluss rør da.

men er jo ikke sikkert røra er dårlig så greit å prøve med luft og høre etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, dyr operasjon tenker jeg.

Skal skru av fangeren i helgen, å sjekke igjen på mandag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja koster litt det ja så du får ta fangern å se.

skal nok ikke mere en liten fugel til eller en stein som har kommet bort i radiatoren, før den lekker litt

jeg fikk alt nytt av møller nå etter å ha kjørt på et dyr en liten grevling. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der sa du no, før jeg tok over bilen så kjørte forrige eier på ett rådyr. Ny høyre skjerm og panser. Det står forklart i kontrakten tiliogmed. Så det skal jeg sjekke opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp det kan verre løsninga på problemet ditt.

ta en titt på om det er bytta ut da han satt inn bilen på rep om det er nytt der. og det er ikke sikkert dem har gjort det på den

da det går litt på om det er tatt på forsikringa eller han selv har betalt for rep.

er det han så har han nok gjort kun det som er synlig for han og billigst.

jeg sa til han på møller att alt som ser dårlig ut skulle byttes ut og det ble gjort med min bil :)

det kan hende han har byttet til brukt deler og da

som kanskje ikke er så bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.