#1 Skrevet Juni 7, 2013 (endret) Noen som aner forskjellen på klima panelet med dele nr 4ao820043C og 4ao820043H. de ser tilsynelatende lik ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2013 Kan være at det ene er fra s6 med rødt lys i og det andre er fra eks a6 med mere orange lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2013 Undersøkt litt men egentlig ikke fått ett konkret svar på forskjell. Eneste jeg har fått svar på er at det er ikke mulig og bruke klimapanel med andre bokstaver uten og få oppgitt grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2013 men fikk ett annet problem i dag. etter og ha vært på butikken en tur i dag kom jeg ut i bilen og startet opp og kjørte. da oppdaget jeg at klimapanelet var stein dødt. samme med ute temp måleren i instrumentpanelet. sjekket sikringen men den var ok. panelet virket fint fram til jeg parkerte siste jeg gjort var og sette det i auto før jeg stoppet motoren. noen som har vært borti dette før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2013 nå har jeg vært og feil søkt litt. finner spenning inn på styre enheten men den kommer ikke på. for øvrig om jeg slår på webasto'n så kommer klima anlegget på og funker som det skal. men så snart jeg slår av webasto'n så slukner det igjen. noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...