Forskjellig felg bredde/dekk dim fremme og bak på VW T5 4-motion

Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette er likt som quattro og blir galt, eller takler 4-motion systemet dette ?

Passer det meste av BMW felger rett på T5? hva må ET og senterhull mål være? :)

Takker sor svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om dette er likt som quattro og blir galt, eller takler 4-motion systemet dette ?

Passer det meste av BMW felger rett på T5? hva må ET og senterhull mål være? :)

Takker sor svar.

Orig.offset 51 og Ø65,1 mm senterhull har jeg funnet ut før, tror på det. Vet ikke hva det er plass til av hjul, men flere som har kjørt hjul av typen 9x22 og 10,5x22 med 245/30 og 295/25 dekk, så det er plass. Vet ikke offset som er brukt. Hør med Jons dekk og felg eller andre som har testet litt.

BMW har mye Ø72,5 på deres nyere modeller, men mange med lavt offset, 30 ish.

Skulle vel gå greit med ulike dekkdimensjoner så lenge hjulstørrelsen er ca lik. Men godkjent blir det aldri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattro tåler jo opp til 5% forskjell forran og bak! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattro tåler jo opp til 5% forskjell forran og bak! :)

Mulig det, men ville ikke prøvd det likevel. Ser heller ikke bra ut med 1 tomme større bakhjul eller forhjul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 235/30 20 foran og 8.5 felg... bak har jeg 10x20 med 245/30 ... blir 0.9% forskjell. . Merker ikke no forskjell..:)

Har en passat 3c 4 motion 2010 mod:)

Angående t5.. snakk med tempe dekk i Trondheim. . Di har en transporter med 22x10.5 foran og bak.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar gutta :)

Har nesten handlet meg 4 stk 10x22" felger Et45, hva vil funke best her av dekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ha forskjellig når det med rett inpress er fint mulig å ha 10x20 eller 10x22

10x20 med inpress mellom 45-50 er fint. ingen problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 10x22 ET50, med 255/30 dekk, syntes det er litt mye strekk, vurderer 285/25 ved neste bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det gir en del strekk, kjører selv med 10x22 et40 og har 265.30 og bytter til 285.25 når de nye felgene kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bruksbil, så kunne tenkt meg en dim som beskyttet felgkantet litt bedre iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.