#1 Skrevet Juni 7, 2013 Hei Noen som har vagcom, og som kan gjøre et par tre endringer for meg. Pris? Dette ønsker jeg: - velkommen lys - endre boose innstiling fra coupe/skinn til coupe/tekstil - bak lys når en bruker DRL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2013 Jeg har også lurt på om det finnes noe kompetanse i klubben på "tweaking" av diverse innstillinger? Har selv prøvd å lete litt etter muligheten for å hente fram Audi Drive Select for bedre respons på ratt og gass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2013 Finn Kristian Kleppe er vel mannen til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2013 Bare google DIY på hva dere skal kode/tweeke, så fikser nok Finni det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2013 Jeg har også lurt på om det finnes noe kompetanse i klubben på "tweaking" av diverse innstillinger? Har selv prøvd å lete litt etter muligheten for å hente fram Audi Drive Select for bedre respons på ratt og gass. Det skal visst være meget så mulig. Link og en link til. Jeg fikk programmert opp så LED lyser på 100% hele tiden i går, Lap timer stoppekllokke med olje temp, Speil tilter ved rygging. Kommer hjem og googler litt og fant ut at jeg kan få audi drive select........ Så da må jeg få til det og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...