#1 Skrevet Juni 7, 2013 Heisann, Prøvde å søke litt på forumet og på google men fant ikke så mye; har et lite problem som oppsto etter at jeg monterte sentrallås på passasjerdøren min. Vet ikke om det er relatert til det, men problemet oppsto hvertfall når dette ble montert. Problemet er at jeg ikke får åpnet døren fra innsiden. Problemet oppsto med en gang, altså første gang jeg testet at alt fungerte som det skulle når jeg hadde fått sentrallåsen til å virke og fått på alt av dørtrekk osv. Det er snakk om en golf 2 med audi 80 dørhåndtak og dørlåser. Disse dørlåsene har en barnesikringsfunksjon som jeg mistenker kan ha blitt ødelagt. Da problemet oppsto tok jeg av dørtrekket igjen og tok av dørlåsen. Da fikk jeg den til å fungere slik den skulle, monterte alt sammen igjen - samme skjedde igjen. Hadde ikke tid til å se mer på det i går, så lurte jeg på om kanskje noen her inne vet om dette er noe som er kjent å gå i stykker. Og kanskje noen vet om en måte å fikse det på? Førersiden er identisk og har sentrallås, denne siden fungerer fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...